Rozmawiaj na czacie ze stroną Naprawapclaptop.wex.pl

Naprawa Komputerów i Laptopów Serwis

Tel:786-409-187  i  WhatsApp

Tel: 506-093-069

E-mail:Naprawapclaptop@outlook.com 

E-mail:Naprawapclaptop1@gmail.com

 

 

 

 

 

 

 

 REGULAMIN SERWISU

1. Podczas przyjmowania sprzętu do serwisu zawsze zostaje wystawiona karta naprawy w 2 egzemplarzach po jednym dla klienta i 1 dla serwisu.

2. Serwis komputerowy nie ponosi winy za utratę danych o ile nie zostaną one wskazane pracownikowi podczas wstępnego rozpoznawania jako dane do odzysku lub wykonania kopii bezpieczeństwa.

3. Naprawa zostanie wykonana bez konsultacji z klientem do kwoty 150 zł.

4. W przypadku nie odebrania sprzętu po 30 dniach od daty przyjęcia do serwisu, naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 10 zł za każdy dzień.

5. Po upływie 60 dni od daty przyjęcia do serwisu, nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego.

6. Na wszystkie usługi serwis udziela 30 dni gwarancji.

7. Ślady uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych itp. oraz używanie nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych dyskwalifikują sprzęt z naprawy gwarancyjnej udzielonej przez serwis.

8. Nie udzielamy gwarancji na sprzęt po zalaniu, który udało się naprawić.

9. Serwis nie odpowiada za legalność oprogramowania i danych zawartych na nośnikach dostarczonych do serwisu. Serwis gwarantuje poufność danych zawartych na nośnikach dostarczonych ze sprzętem

10. Serwis zastrzega sobie prawo zwrotu nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku dostępnych części oraz innych czynników nie zależnych od serwisu.

11. W przypadku rezygnacji z naprawy po przyjęciu sprzętu do serwisu klient może zostać obciążony kosztem diagnozy w wysokości 1 roboczogodziny.

12. W przypadku rezygnacji z naprawy po ustaleniu kosztów i potrzebnych części klient zostanie obciążony kosztem dotychczasowego postępowania oraz zamówionych lub zakupionych części.

13. Wycena każdego zlecenia zostaje określona indywidualnie po rozpoznaniu usterki.

14. Po zaakceptowaniu ceny usługi karta naprawy stanowi umowę o dzieło na wykonanie tej naprawy.

15. Czas naprawy sprzętu wynosi 14 dni roboczych od chwili dostarczenie do serwisu. Czas ten może ulec zmianie na skutek zmiennej dostępności części jako przyczyna niezależna. Czas ten może też ulec wydłużeniu w wyniku wykrycia przez serwis zatajonych informacji o zalaniu, integracji osób postronnych lub innych przyczyn komplikujących naprawę sprzętu.

16. Karta serwisowa jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze. W przypadku zagubienia karty będzie naliczona bezzwrotna kwota w wysokości 200zł.

17. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926. 18. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Oddając sprzęt do naprawy dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin. Jest to zarazem umowa na której podstawie jest świadczona usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.

Kontakt






Wyślij wiadomość


© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl